Klantenservice

Klantenservice

Bestellen

Hoe bestel ik iets bij ZILOU?

Stap 1: Selecteer een product

Kies het aantal producten dat je wilt bestellen en plaats deze in de winkelwagen, door op de roze “In winkelmand” button te klikken.

Stap 2: Winkelwagen

A: Als je meer dan 1 product wilt bestellen kun je hier je aantal wijzigen.
B: Klik (als je het aantal hebt gewijzigd) vervolgens op “Winkelmand bijwerken”.
C: Wil je een product verwijderen uit je winkelwagen? Klik dan op het rode kruisje links.
D: Het totaalbedrag inclusief BTW en altijd gratis verzending in Nederland en België.
E: Klik op de roze button om verder te gaan met je bestelling.

stap2-winkelwagen

Stap 3: Inloggen / verder als nieuwe klant

A: Als je vaker een bestelling hebt gedaan kun je hier inloggen.
B: Vul je login gegevens in en druk vervolgens op de “Inloggen” button.

stap3-inloggen

Stap 4: Vul je gegevens in

A: Vul je naam, e-mail en adresgegevens in.
B: Vink dan deze optie aan als je sneller een vervolgbestelling wilt kunnen plaatsen of de status van je bestelling wilt volgen.

stap4-gegevens-invullen

Stap 5: Verzenden naar een ander adres?

A: Vink deze optie aan als je bezorgadres anders is dan je factuuradres.

stap5-verzendadres-opmerkingen

Stap 6: Overzicht bestelling

A: Controleer of je bestelling klopt.

stap6-overzicht-bestelling

Stap 7: Betalen

A: Kies je gewenste betaalmethode en klik op “Bestelling plaatsen”.

stap7-betalen

Hoe verwijder ik een product uit de winkelwagen?

Je verwijdert een product uit de winkelwagen door op het rode kruisje links naast het product te klikken. Het aantal producten pas je aan in de winkelwagen onder de tab “Aantal”. Vervolgens kun je hier het aantal producten (met de pijltjes rechts) wijzigen en bevestigen door rechtsonder op de roze “winkelwagen bijwerken” button te klikken.

Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?

Het is helaas niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Alle bestellingen verlopen via de website.

Hoe kan ik zien of een product op voorraad is?

We hebben alle producten in de webshop op voorraad. In het geval een product niet meer op voorraad is, zal deze automatisch uit de webshop verdwijnen. Het kan voorkomen dat we van een bepaald soort product een beperkte voorraad hebben. Zodra we nog maar één product op voorraad hebben, staat dit duidelijk als status bij het betreffende product vermeld.

Waarom heb ik geen orderbevestiging ontvangen?

Nadat je een bestelling hebt geplaatst ontvang je binnen enkele minuten automatisch een orderbevestiging in je mailbox. Als je deze niet hebt ontvangen kan het zijn dat je een onjuist e-mailadres hebt opgegeven bij je bestelling. Of dat je orderbevestiging in je ongewenste mailbox is terecht gekomen.

Ik kan niet inloggen in de webshop, wat moet ik doen?

Als je niet kunt inloggen in de webshop kun je proberen een nieuw wachtwoord aan te vragen. Je ontvangt deze vervolgens automatisch via de mail.

Hoe kan ik de producten vinden die ik zoek?

We raden je aan om de productfilters te gebruiken. Deze vind je aan de linkerkant van de productcategorie pagina’s. Filter op prijs, model, kleur, materiaal, aantal pasjes, soort sluiting en sluiting muntvak. Vervolgens zie je direct een overzicht van alle beschikbare producten.

Betalen

Betaalmogelijkheden

Je betaalt in onze webshop met:

iDEAL (Gratis)
Snel en eenvoudig betalen via je eigen bank.
Vooruitbetaling (Gratis)
Maakt het openstaande orderbedrag over wanneer het jou uitkomt.
PayPal (Gratis)
Betalen via je PayPal rekening.
Creditcard (Gratis)
Eenvoudig achteraf betalen met je creditcard.
Bancontact/Mister Cash (Gratis)
Betaalmethode voor onze Belgische klanten.
Belfius Direct Net (Gratis)
Betaalmethode voor onze Belgische klanten.
KBC/CBC Payment Button (Gratis)
Betaalmethode voor onze Belgische klanten.
SOFORT Überweisung (Gratis)
Betaalmethode voor onze Duitse klanten.

Alle betalingen in onze webshop verlopen via een beveiligde HTTPS verbinding.

Wat moet ik doen als een betaling is mislukt of geweigerd?

Het kan gebeuren dat je iDEAL of PayPal betaling (of een betaling via één van onze andere betaalmethodes) is mislukt of geweigerd. In dit geval raden we je aan om eerst te checken of het geld van je rekening is afgeschreven. Als dit niet het geval is kun je je bestelling opnieuw plaatsen en betalen. Is het geld wel afgeschreven maar heb je geen bevestiging van je bestelling ontvangen? Neem dan even contact met ons op, zodat we je probleem kunnen oplossen.

Verzending en levering

Wat is de levertijd van een product?

De levertijd van producten op voorraad bedraagt 1-2 werkdagen. PostNL bezorgt brievenbuspakjes binnen Nederland van dinsdag tot en met zaterdag, meestal binnen 24 uur.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen ondanks dat deze al is verzonden

Verzending binnen Nederland
Als je op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling plaatst, verzenden we deze dezelfde dag. Heb je op zaterdag na 16.00 uur een bestelling geplaatst, dan zal deze dinsdags worden geleverd (PostNL bezorgt geen brievenbuspakjes op maandag).

Als jouw bestelling al wel is verstuurd, maar je deze nog niet hebt ontvangen, dan kan het zijn dat PostNL vertraging heeft opgelopen met het afleveren. Ongeveer 97% van alle zendingen komt de volgende dag aan.

Verzending naar België
Verzending naar België duurt over het algemeen iets langer dan een verzending binnen Nederland. Houd hierbij rekening met een levertijd van ongeveer 2 tot 5 werkdagen.

Bovengenoemde verzendtijden zijn indicaties. Gedurende drukke periodes en feestdagen kan de verzending langer duren.

Verzenden jullie ook naar België en Duitsland?

Wij verzenden ook naar België en Duitsland. Ook voor België, Duitsland (en de rest van Europa) zijn de verzendkosten gratis!

Ruilen en retourneren

Hoe kan ik een product ruilen of retourneren?

Vanaf het moment dat je jouw bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je deze 30 dagen op zicht. Na het verstrijken van de 30 dagen is de koopovereenkomst bindend. Ben je niet tevreden over het artikel, dan kun je het binnen het zichttermijn ruilen of retourneren.

Het retouradres is:

ZILOU
Anton Geesinkstraat 2
7572 EG Oldenzaal

Nieuwsbrief

Hoe kan ik me aanmelden voor de nieuwsbrief?

Op onze homepage kun je je aanmelden voor de nieuwsbrief. We houden je dan regelmatig op de hoogte van acties en aanbiedingen.

Hoe kan ik me afmelden voor de nieuwsbrief?

Je kunt je afmelden via de link “uitschrijven” onderaan de nieuwsbrief.

Overige

Hebben jullie een fysieke winkel?

ZILOU is een online webshop. We zijn gespecialiseerd in de verkoop via internet. Hierdoor kunnen we prijzen zo laag mogelijk houden voor onze klanten. Alle producten versturen we vanuit ons eigen magazijn en zijn direct uit voorraad leverbaar.

Hoelang zijn jullie kortingsacties geldig?

Dit is afhankelijk van het soort actie. We communiceren dit altijd duidelijk op de website en in onze nieuwsbrieven.

Onze klantenservice is dagelijks van 9:00 tot 18:00 bereikbaar. We beantwoorden je vragen zo snel mogelijk.

KLANTENSERVICE

Onze klantenservice is dagelijks van 9:00 tot 18:00 bereikbaar.

4 + 12 =